Matte prov och julpyssel.

Hej. Kom nyss till skolan. Satte mig i bibliokeket..
Jag har matte prov idag, önska mig lycka till ;)
Uppdaterar sen och skriver hur det gick =)

Vi ska pyssla idag, men när vet jag inte. .
Vid 12 ska jag kolla på dans i gallerian. Min übersöta kompis har dansuppvisning. Weeeeii=)

Nähe, nu ska jag lämna mina saker i mitt skåp.

Ha en bra dag =)
Kram Ellie.

Uppdatering !

Matte provet gick sådär, kunde väl ha gått bättre. .
Men vi får hoppas på ett G+ iallafall=)

Ullas lektion.
Vikollade på film. Och gissa vem som fick hjälpa tanten när videon inte fungerade?
Jo, jag.
Fast hennes kommentar var rolig: "Kan någon komma fram och sparka på den?"
Haha, eller jag tyckte det var kul iallafall.

Kollade även på dansuppvisningen. Den var bra=)

Efter det skulle vi julpyssla tillsammans med A-klassen.
Det gick.. hm.. SKIT XD


Okej, och nu vill jag varna alla känsliga läsare.
Här kommer det ett snuskigt skämt ;D


Det var två damer som satt på ett café och drack kaffe.
 Då den ena damen sa till den andra:
 - Du har gått och fört ut att min man har en vårta på picken.
 - Det har jag inte sa den andra damen.
- Det har du visst sa den andra igen.
- Nej sa den andra, det enda jag har sagt är att det har kännts som det vore en vårta.
 


Haha =)

Och nu är det inte många dagar till jul, och jag har inte köpt en enda julklapp :S
Har ni förslag på vad man kan köpa till en kille ?



Ciao/ Ellie

Kommentarer
Postat av: S A N N A

härlig blogg sötnos!



kram. (:

2008-12-17 @ 10:45:23
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0