Helgblogg.

Okej, det har gått ett tag sen jag skrev sist.Men har inte hunnit. Har haft mycket att göra.

Julafton började med att jag vaknade och den vardagliga morgonrutinen startade..

Vi gick bort till farfar, eller man ka ju inte säga farfar nu längre, utan får säga Ulf vid ungefär 12.
Då fick vi vänta på maten (som vanligt) och sedan åt vi.
Efteråt var det ju Kalle Anka med :D Det kan man ju bara inte missa, hehe.
Julklappar...
Pappa hade glömt dem jag hade köpt hemma, så lilla nissen Tias fick springa hem och hämta dem =)

I julklapp  fick jag :
- Playboy plansch.
- Vibrerande Badanka.
- En jätte badanka.
- En badanks nunna.
- 2 presentkort på New Yorker. (Y)
- En ankradio.
- En navelpiercing.
- 2 näspiercings.

Den 23 firade vi även "lilla julafton" hos mina kusiner, där fick jag:
- Parfym.
- Näspiercing.
- En näspiercing.

Allt var mycket uppskattat =)


Sen har jag väl inte gjort så mkt..
Har varit i krutfabriken i Braås.
Demoskjutning. Det var vackert =)
Gillade bensinbomberna bäst. Haha.
Man kände värmevågen efter dem, och vi stod väl ändå 70 meter ifrån.

Tänk dig att du står ute i mörkret när Pirates Of The Caribbean låten startar, och plötsligt börjar det att explodera framför dig. .

Men aja..
Det var häftigt =)


Nu är Malin påväg hit =)
Vetifan vad vi ska hitta på, men det blir säkert bra.

Skriver väl sen igen ^^
Ciao/ Ellie

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: japp på nikila! Visst är han snygg ja! :D

2008-12-29 @ 16:11:08
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0