Kraxande kråkor och kuttrande kaniner.

OKej, nu är det såhär att jag har en fucking papegoja här som skriker precis hela tiden!
Är det lagligt att vrida nacken av honom ?
Hmm, men om jag skulle försöka så blir jag väl av med ett finger eller något.
Inte för att jag vill försöka, men iallafall.

Och så har vi dessa marsvin. När man väl får tyst på den odrägliga papegojan, sätter marsvinen igång och kn^llar... Och dem är ju inte tysta precis O.o


En liten vits för att pigga upp er:

Det var två araber och en fes.

Well, inte allt för rolig, men orkar bara inte skriva en längre just nu. Haha.

Dagen idag: Vaknade vid 9, fick stressa som fan eftersom bussen går vid 09.23. Men jag hann :D (Glädjetjut.)
Åkte med tåget till Kalmar och sedan bussen till skolan..
Där mötte jag Malin och vi gick och åt.
Hade Lpl och sen slutade jag. .

Åkte med Malin ner till stan för att träffa Jenny. Tog en fika och pratade minnen. =)
Och sedan tåget till Nybro och åkte med mamma hem, och nu sitter jag här. .

Papegojan Ludde.Detta är då Ludde.

Nehe nu orkar jag inte skriva mer.

Puss&knull, hjärtegull / Ellie


Kommentarer
Postat av: Mattoas

haha Ludde xD Stackarn, han har det inte lätt :P haha :D Fin Sida du har =)

2008-12-16 @ 22:21:32
Postat av: Sofie Gustafsson, Mesuss

Sv: Jag vill också ha snöööööö >.<

Sv: Ja, jag tror fan jag skiter i henne, hon får en chans till sen e hon deleted ;)

2008-12-27 @ 11:22:09
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0